Peruutusoikeus
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Palautusilmoitus tulee tehdä selkeästi ilmoittamalla tuotteen tiedot, tilausnumero ja omat yhteystietosi sähköpostilla iho@evaverde.fi. Odota, kunnes saat kuittauksen ja ohjeet tuotteiden palauttamiseen.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, avaamattomia ja käyttämättömiä, tarrojen ja sinettien tulee olla paikoillaan ja koskemattomia. Pakkausten tulee olla siistejä ja myyntikuntoisia. Pakkaathan tuotteet huolellisesti, sillä huonosti pakattuja ja kuljetuksessa vaurioituneita tuotteita ei välttämättä hyvitetä. Suosittelemme käyttämään tuotteiden mukana tulleita pakkausmateriaaleja.
Huomioithan, että vastaat itse palautettavien tuotteiden palautuskuluista. Säilytäthän myös palautuskuitin.
Digitaalisten tuotteiden kohdalla palautusoikeus on voimassa vain, mikäli tuotetta ei ole toimitettu palautukseen oikeuttavan ajan sisällä. Mikäli digitaalinen tuote on jo toimitettu, ei palautusoikeus ole enää voimassa.
Maksu palautetaan 14 vuorokauden aikana Eva Verden vastaanotettua palautetut tuotteet. Maksunpalautuksessa käytetään samaa maksutapaa, jota käytit tuotteet ostaessasi. Maksusta vähennetään Eva Verden maksamat postikulut 7,90 euroa.
Tilauksen noutamatta jättäminen
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Noutamattomista ja Eva Verdelle palautuneista tuotteista veloitetaan aina 10 euron suuruinen maksu.
Eva Verdelle palautunutta, noutamatonta lähetystä säilytetään kahden viikon ajan, jolloin sen voi noutaa noutovarastoltaltamme tai voit sopia sen uudelleen lähetyksestä sähköpostitse iho@evaverde.fi.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse iho@evaverde. Ilmoita viestissäsi tuotteen tiedot, tilausnumero ja omat yhteystietosi ja kerro minkälainen virhe lähetyksessä tai tuotteessa on. Odotathan aina kuittausta ja toimintaohjeita ennen kuin lähetät tuotteita takaisin. Viallinen tuote on aina palautuskelpoinen.
Vähennetään tuotteiden palautustarvetta yhdessä! Turha pakettiliikenne kuormittaa myös ympäristöä.
- Pyydä tuotevalinnoissa apua - olen täällä sinua varten
- Ihon syväanalyysi on oiva apu oikeiden tuotteiden löytämiseksi
- Hyödynnäthän myös testerien mahdollisuus - virhevalintojen määrä vähenee
- Jos et itse haluakaan tuotetta, voisiko joku tuttavapiirissäsi olla siitä kiinnostunut?
- Mikäli kuitenkin tulet siihen päätökseen, että haluat palauttaa tuotteen, pakkaathan sen huolellisesti, jotta se säilyy myyntikuntoisena eikä mene hukkaan.
Kiitos yhteistyöstä!
Reija, Eva Verde